one new day has broken.

 
godmorgon på er små troll! igår vart en hektisk dag med både jobb, tandläkabesök, nagelvård, och en massa träning såklart. dock så kände jag mig inte helt på topp, och gör't inte idag heller. jag hoppas att förkylningen jag ligger inne med kan bryta ut ordentligt snart så att jag blir kvitt den. för gå runt lite halvkass är inget kul alls.
 
idag är det i alla fall jobb, städning av huset och träning som står på shemat. håll lite tumme för att snön töar väck så att det blir en lång löptur ikväll. mums vore det. var ett par dagar sedan jag sprang nu (tackar gudarna för spinningcykeln. den är toppen) ha en fin dag nu hörrni. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0