me with a shade of blue

 
godmorgon på er! precis som jag ville/hade hoppats på igår, så fick jag mig en lång skön löprunda på kvällen, dock så regnade det lite första kilometrarna, men den vart hur skön, snabb och bra som helst. väl hemma efter turen, så styrketränade jag litegrann och sedan hoppade jag nöjd och glad i säng.
 
idag blir det lite samma bana som igår, då det är spinning direkt efter jobbet och lite senare efter det är det torsdagspasset som gäller. fina dagar dethär. man hinner liksom inte mer än det vardagliga och träning. ingen plats för massa hjärnspöken alls. ha nu en finfin dag, för det ska jag försöka ha. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0