i'm up on my feet again

godmorgon på er mina fina små troll! idag är jag på fötterna efter en veckan sjuka som heter duga. jag har legat pall hela veckan. så jag är ett stycke glad över att vara på benen igen och tänker därför vara glad denna fredag. trots att det vankas övertid och det är snöigt och svinkallt ute.
 
för övrigt så har jag tränat för första gången på hela veckan denhär morgonen. och det gick över förväntan. tokigt! jag räknade med en kass och seg start. men jag har haft tur verkar det som. grundfysiken lämnar mig inte i första taget helt enkelt. men somsagt så ska jag dra och jobba lite nu. ha en fin dag. PUSS!
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0